Grupa Biznes - Zmiana w Organizacji – podsumowanie spotkania z 25 maja 2012.
Formuła spotkania była kontynuacją naszego pierwszego spotkania, a więc nie zabrakło rundek, dzielenia się osobistymi spostrzeżeniami, praktycznych przykładów.
Nasze dyskusje skoncentrowały się na dwóch aspektach – istocie kontraktu z Klientem oraz wyzwaniach prowadzenia moderacji.
Omawiając zadania i pracę moderatora wyodrębniliśmy kilka elementów, które mogą być kluczowe dla tej roli podczas prowadzenia projektów transformacyjnych:
- bycie w superwizji i rozwój osobisty moderatora,
- superwizję procesów projektu, który moderujemy;
- proces usamodzielniania się Klienta, wspieranie po zakończeniu projektu,
- kontrakt z Klientem w zakresie zaplanowania czasu na refleksje, stop klatki, follow-up.
Przed nami kolejne spotkanie – już 27 czerwca o godz. 18.00 w siedzibie Grupy TROP. Tym razem zaplanowaliśmy pogłębienie tematu budowania relacji z Klientem w fazie rozpoczęcia współpracy, a więc jak kształtować kontakt i kontrakt, rozmawiać
o celach projektu. Naszą pracę będzie moderował Łukasz Świątkowski.
Monika Tabor, Agnieszka Kowalska-Piotrowska, Ania Łazicka
Link do pierwszego spotkania Grupy Biznes nt. Zmiany w Organizacji, tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz