I znowu się działo!
Rozważania o budowaniu kontaktu i kontraktu z Klientem nie mogły się obejść bez odniesienia się do całości Metody. Jak to było, gdy pierwszy raz zetknęliśmy się z METODĄ TROP? Jak rozmawiać o wartościach, które za nami stoją nie trywializując ich? Jak pokazać narzędzia, aby nie zatracić istoty kontaktu. Czy można doświadczyć procesu podczas jednego spotkania? Jak to doświadczenie Klientowi dostarczyć, gdy mamy po jednej stronie reguły i rytuały, w których wypada się zmieścić a z drugiej w każdym z nas jest pragnienie autentyczności i kreatywności.
Dużo wątpliwości się poukładało i nowe pytania się pootwierały – przecież to proces! Zdecydowaliśmy, że wakacje to też okazja na rozwój i dlatego zapraszamy już 16 lipca o godz. 18.00 na kolejne spotkanie Grupy Biznes. Tym razem naszą pracę będzie moderować Justyna Zacharuk a rozmawiać będziemy o narzędziach w Metodzie TROP oraz ich wykorzystaniu w Programach Zmiany Kulturowej. Wspólnie zastanowimy się czy i jakie narzędzia są w Metodzie TROP, jak narzędzia "tropowe" mogą wpływać na nawiązanie kontaktu z potencjalnym Klientem i przebieg spotkania sprzedażowego.
Rozważania o budowaniu kontaktu i kontraktu z Klientem nie mogły się obejść bez odniesienia się do całości Metody. Jak to było, gdy pierwszy raz zetknęliśmy się z METODĄ TROP? Jak rozmawiać o wartościach, które za nami stoją nie trywializując ich? Jak pokazać narzędzia, aby nie zatracić istoty kontaktu. Czy można doświadczyć procesu podczas jednego spotkania? Jak to doświadczenie Klientowi dostarczyć, gdy mamy po jednej stronie reguły i rytuały, w których wypada się zmieścić a z drugiej w każdym z nas jest pragnienie autentyczności i kreatywności.
Dużo wątpliwości się poukładało i nowe pytania się pootwierały – przecież to proces! Zdecydowaliśmy, że wakacje to też okazja na rozwój i dlatego zapraszamy już 16 lipca o godz. 18.00 na kolejne spotkanie Grupy Biznes. Tym razem naszą pracę będzie moderować Justyna Zacharuk a rozmawiać będziemy o narzędziach w Metodzie TROP oraz ich wykorzystaniu w Programach Zmiany Kulturowej. Wspólnie zastanowimy się czy i jakie narzędzia są w Metodzie TROP, jak narzędzia "tropowe" mogą wpływać na nawiązanie kontaktu z potencjalnym Klientem i przebieg spotkania sprzedażowego.
Zapraszamy na spotkanie!
Agnieszka Kowalska-Piotrowska, Łukasz Świątkowski, Monika Tabor
Agnieszka Kowalska-Piotrowska, Łukasz Świątkowski, Monika Tabor
*Rejestracja na spotkanie odbywa się pod adresem siectrop@gmail.com lub siec@akademiatrop.pl. W spotkaniu mogą uczestniczyć SWAT-owicze, którzy zarejestrują się na spotkanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz